کیارشکیارش، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کیارش و کیان شاهزاده های کوچولو مامان وبابا

این روزهااااا

1394/9/24 2:47
نویسنده : مامان مهناز
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولو مامان الهی فدات بشم هر وقت به روی ماهت نگاه میکنم خدا رو شکر میکنم که یکی از فرشته هاشو به من داده خدای مهربون نگهدارت باشه عزیزدلم

قربونت برم امروز صبح کف دستاتو گذاشته بودی زمین سر و سینتو بلند کردی دیگه داری برای چهار دست و پا رفتن خودتو آماده میکنی پسر زرنگ مامان، کل خونرو حسابی گشتی رفته بودی سراغ شمع های روی میز تلویزیون دیگه باید وسایلی که برای شما خطرناکرو جمع کنم وروجک 

راستی دو روز پیش تولد مامان بود اولین تولدم که پسرک نازم بود، خونه مامانی بودیم مامانی و عمه مریم و خاله هاجر بابا خیلی زحمت کشیدن تولد منو جشن گرفتن خیلی خوش گذشت ایشالا بتونم خوبی هاشونو جبران کنم قربونت برم عکست خوب نیوفتاده بود تا برات بذارم.

خیلی دوسسسسسسسسسسسستت دارم نازنیییییییییییییم

پسندها (2)

نظرات (0)