کیارشکیارش، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
کیانکیان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کیارش و کیان شاهزاده های کوچولو مامان وبابا

فرار از آلودگی

1394/10/16 1:13
نویسنده : مامان مهناز
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان یه هفته ایی خونه نبودیم نتونستم برات بنویسم ،بخاطر آلودگی هوا از تهران خارج شدیم رفتیم ویلا مکتو تا چند روزی از آلودگی دور باشیم، باباجون خیلی توی این هوا اذیت میشد و دائماً سرفه میکرد،این اولین سفر سه نفره ما بود،اول قرار بود تا جمعه بمونیم که با برف و کولاک شدید یه هفته موندگار شدیم،آخه تمام جاده ها بسته شده بود

هوا اونجا خیلی سرد بود من که وقتی بیرون میرفتم تا استخونام یخ میزد ولی با این حال به قول بابا جونی اون صفای خودشو داره،وقتی به آسمون آبی و پاک با ابرای پنبه ایی شکل اونجا نگاه میکنی سرمای هوا از یادت میره من که دوست داشتم فقط به آسمون نگاه کنم انگار خیلی وقت بود آسمونو ندیده بودم از بس همیشه پشته کلی دوده هیچ موقع به چشم نمیاد، موقع برگشت وقتی نزدیک تهران شدیم از دور یه هاله سیاه بالای کوهارو گرفته بود واقعا از دور وحشتناک بود من موندم ما چجوری نفس میکشیم! فدات بشم پسر نازم چندتا عکس تو برفا ازت انداختم این اولین برف زندگیت بود عزیزدلم

اینم جای پای شما و باباجونت

 

پسندها (3)

نظرات (1)

کیان
17 دی 94 9:36
مگه میشه مگه داریم. تورو خدا کیارش جون بگو اون عکس دوتا مونه به آخرو که روی دستای بابایی وایستادی رو چطوری گرفتیآآآآآآآآآآآآ سلام كيان جون خوش اومدي به وبلاگم به راحتي باباجون پاهامو محكم نگه داشته منم تعادلمو با باز كردن دستام حفظ كردم تازه خيلي كيف داره .همه بچه ها ميتونن وايستن امتحان كن